Politica de retur in 15 zile

 

La hausmannworld.ro, la fel cum ai cumpărat simplu, returnezi simplu, fără bătăi de cap. Dacă, din orice motiv, nu ești 100% mulțumit de un produs pe care l-ai cumpărat, poți să îl returnezi în termen de 15 zile calendaristice din momentul în care ți-a fost livrat de către curier. Produsele pot fi returnate completând formularul de retur.  

Înainte de a returna un produs, citește condițiile de retur specifice produsului, detaliate mai jos. 
  
Politica de returnare 

  1. Date generale  
  2. Condiții generale de retur  
  3. Produse defecte sau care prezintă deteriorări în momentul primirii/recepției  
  4. Produse livrate greșit  

 

  1. Date generale 

Dacă ești nemulțumit de produsele cumpărate de la www.hausmannworld.ro și vrei să renunți la cumpărare și implicit să primești banii înapoi, poți să aplici pentru procedura de retur a produselor în maxim 15 zile lucrătoare, conform dispozițiilor Ordonanței de Guvern nr. 34/2014, privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță.  

 

Termenul de 15 zile lucrătoare prevăzut pentru exercitarea acestui drept începe să curgă:

a) pentru produse, de la data primirii lor de către consumator; 

b) pentru servicii, din ziua încheierii contractului; 

 

Prin contract la distanță se întelege contractul de furnizare de produse sau servicii încheiat între un comerciant și un consumator, în cadrul unui sistem de vânzare organizat de către comerciant, care utilizează în mod exclusiv, înainte și la încheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicație la distanță.

Dreptul de retur în 15 zile lucrătoare se adresează doar clienților care au achiziționat produse online de pe site-ul www.hausmannworld.ro.

Clientul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 15 zile lucrătoare, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. 

Conform Ordonanței nr. 34/2014 consumatorul este răspunzător de achitarea cheltuielilor aferente returnării produselor către comerciant.

Returnarea produselor se face prin serviciul de curierat agreat. Te rugăm să completezi FORMULARUL DE RETUR și produsul va fi preluat de către un agent al serviciului de curierat în vederea returnării către vânzător.   


După aprobarea formularului de retur, vei fi notificat prin e-mail asupra cererii de retur, urmând ca produsul să fie ridicat de către un curier în aproximativ 2 zile lucrătoare, de la adresa specificată de tine.   
  
În cazul returului prin curier, costurile de transport sunt suportate de către cumpărător și vor fi scăzute din valoarea ce trebuie returnată. 


Returnarea banilor:

 În cazul în care sunt respectate condițiile de retur, hausmannworld.ro se angajează să returneze beneficiarului suma achitată pentru produsul returnat, în maximum 15 zile de la recepționarea produsului de către vânzător.  

 

  1. Condiții generale pentru retur:   


– Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.  

   
– În cazul în care produsul returnat prezintă ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide refuzarea returului sau de a opri o sumă din valoarea acestuia, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.    
– În cazul retururilor repetate (peste 3 retururi nefondate) ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului.  
– În cazul în care comanda dvs. conține produse personalizate, valoarea produselor personalizate nu se returnează. 

 

  1. Produse defecte sau care prezintă deteriorări în momentul primirii/recepției 


Facem tot posibilul ca produsele să fie livrate fără defecte. Însă în cazul în care primiți un produs defect, tot ce aveți de făcut este să contactați echipa hausmannworld.ro la email: office@hausmannworld.ro și vom aranja ca produsul să fie înlocuit. Și în acest caz vă rugăm să completați Formularul de Retur. Dacă produsul primit este nefuncțional în primele 24-72 de ore de la recepție, puteți reclama acest lucru și solicita înlocuirea produsului cu un produs nou sau rambursarea contravalorii acestuia. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, sunt suportate de hausmannworld.ro. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzați recepția lor.

 

  1. Produse livrate greșit  


 Dacă vi s-a livrat alt produs decât cel comandat vă rugăm să semnalați cât mai curând acest lucru pentru a returna produsul și a fi înlocuit cu cel corect. Procedura de returnare începe tot prin completarea Formularului de retur și completarea tuturor câmpurilor de acolo. Toate costurile de retur și transport al produsului corect vor fi suportate de hausmannworld.ro. Dacă produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile din oferta noastră, puteți returna produsul pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Vă rugăm sa completați pentru acest lucru Formularul de Retur. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veți plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de hausmannworld.ro.